31 Ocak 2014 Cuma

en büyük hayalim gezmek, gezmek ve GEZMEKKKK!!

         bir çok gezgin var blog listemde ve facebook arkadaş listemde.. onların gezi yazılarını okudukça kendimi görünmez kelepçelerle zincirlenmiş gibi hissediyorum.. ahh diyorum bir fırsatım olsa da başa sarsam hayatımı, daha çok gezsem daha çok yer görmüş olsam.. hiç bir yer gezmedim değil.. ama bendeki bu gezme merakı gözü doymayan bir canavar gibi beni sürekli gezmeye acıktırıyor, hep daha fazla gez, daha fazla yer gör, daha fazla insan tanı..
   geçenlerde eniştem bir soru sordu bana: baldız ne bu sendeki gezme merakı??? bilmem dedim hep gezmek istiyorum. bir şeylerden kaçmak mı istiyorsun? dedi, o da değil dedim, ve klasik yerleşik hayata geçmiş insanların rahat tavrıyla, BÜYÜ ARTIK dedi bana :) büyümek kök salmaksa bir yerlere bir daha düşünmek istiyorum ben bu büyüme olayını.. bırakın küçük kalayım, rüzgardaki yaprak misali ordan oraya savrulayım, nerde akşaaam orda sabah!! ohhh misss!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder