11 Nisan 2014 Cuma

J'adore Cafe Taksim

J'adore Cafe, üniversitede iken arkadaşlarla keşfettiğimiz bir cafeydi. Yıllardır tekrar gelmeyi istiyordum fakat bir türlü fırsatım olmadı.
Dün yalvar yakar Hüseyin'i kandırdım. Neymiş efendim çikolata kilo aldırırmış :)
Gittiğimizde her zamanki gibi doluydu, zaten ufacık bir yer. Ama bir o kadar da şirin, sımsıcak.
Masa boşalması için bir beş dakika bekledik aşağıda. Bu arada paskalya çikolatalarına göz attım ben de.

Masa boşaldı ve cam kenarına kurulduk.
Ben önceki gittiğimde vanilyalı sıcak çikolata sipariş etmiştim. Bu sefer karamellisini tercih ettim. Ve içerken resmen kendimden geçtim :)

Tabi bu arada Hüseyin kilo alacaksın falan diye şaka yapmaya devam etti :) Umurumda bile değildi kilo almak o kadar lezzetliydi :)
Mutlaka ama mutlaka gidin derim :)
Yer tarif: Galatasaray lisesinin az altında sol tarafta ara sokakta :)


Bu da sıcak çikolata bittikten sonraki üzgünlüğüm :)

2 yorum:

  1. afiyet olsun,çikolata kendini sevenlere kilo aldırmıyormuş :P

    YanıtlaSil
  2. Yol tarifiniz kadar olmasa da çikolatalar da güzel görünüyor gerçekten. Afiyet olsun, arasıra kaçamak yapmak güzel bir duygudur :))))))

    YanıtlaSil