6 Temmuz 2013 Cumartesi

hayaller 1- ANNE ADAYI OLARAK HAYALLER

         daha önce de söylediğim gibi hayatımdaki en büyük hayallerimden biri de çocuk sahibi olabilmek idi. çok şükür allah bana hamile kalarak bu hayale ulaşmamı nasip etti.
         tabi her şeyde olduğu gibi buna kavuşmak da çok kolay olmadı. en büyük engellerden birisi de Hüseyin ile birbirimizi tam olarak tanımadan evlenmemiz oldu, zira bu yüzden çok sarsıntılı günler geçirdik her evlilikte olduğu gibi, hatta başlarda fazlasıyla.. bir dönem ben çok istememe rağmen o istekli olmadı, sonra yaşadığımız sorunlar bu hayali erteletti.. neyse ki zaman gectikçe taşlar yerine oturmaya evliliğimiz düzene girmeye başladı, önce kredi çekip ev almaya karar verdik ve hemen ardından çocuk sahibi olmaya.. 
       bazı çiftlerin senelerce uğraşıp çocuk sahibi olamadığını bilmeme rağmen çok sabırsız idim bu istediğimde, ne de olsa hayatımdaki en büyük hayallerden biriydi bu. 
      ilk önce kistim olduğunu öğrendim. aslında birçok kadında olan bir şeydi bu ama dr.um hamileliğe engel olduğunu söyledi , kaybolmadan hamile kalma dedi. soğukkanlılıkla karşılamam gerekirken bunu gurur meselesi yaptım, kendimi beceriksiz gibi gördüm, hatta daha da ileri giderek allah beni cezalandırıyor mu acaba diye bile düşünüp ağladım. neyse ki bu sınavım çok uzun sürmedi kistim 1-2 ay içinde kayboldu.  çok sevindik bu duruma ve bundan sonra geciktiğim her dönem test yapmaya başladım, ta ki gercekten hamile olduğumu hissedene kadar, o son testte bu sefer oldu dedim :) vücudumda daha ilk günlerden bir değişim başladı, karın ve göğüs bölgem birden şişmeye başladı. 
     testi yaptığım ilk gün dr.a gittim, 4hafta 4günlük hamilesin ama kistin var dedi, yine üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim. zaman gectikçe kistimin kaybolduğunu öğrendim ve çok mutlu oldum. 
    bak yine kaptırdım kendimi hayat hikayeme :) amacım hayat hikayesi değil hayallerimdi :)
    çok şükür ki hamileliğimin 36. haftasındayım, artık aylinimize kavuşmamıza çok az kaldı, her an tetikteyim doğum başlayacak diye :) 
   en büyük hayalim o ilk dokunuş, ilk kucağa alış, kokusunu içime çekiş... ve onunla birlikte şu sessiz yuvamıza dönüş.. biliyorum hayatımız köklü derecede değişecek onunla birlikte. çok kolay olmayacak belki, belki emmeyecek, belki uyumayacak beni çok yoracak ama hepsine şimdiden razıyım, yeter ki sağ salim kavuşayım yavruma. 
      ninnilerle, güzel sözlerle uyutacağım onu, yeri gelecek klasik müzik dinleteceğim, yeri gelecek ingilizce ninniler, şarkılar dinleteceğim ona, hatta yeri gelecek gitar çalacağım ona :) ud öğrenmeye de başlamıştım ama taşınırken kırıldı, şimdilik o hayalimi ertelemem lazım, ama onu tamir edince ud  da çalacağım miniğime, bakalım sesini beğenecek mi annesi gibi :)
     her gün sevgi dolu ellerimle masaj yapacağım ona, ellerini kollarını hareket ettirip jimnastik yaptırarak. 
az büyüsün, bebek arabasına koyup gezmelere çıkaracağım onu :) 
       sanat, spor, kültür sevgisi aşılayacağım ona. büyüyünce sinemalara, tiyatrolara, müzelere, doğal güzellikleri olan, tarihi mirası olan yerlere götüreceğim onu. ilk olarak bu senenin acısını seneye fazlasıyla çıkaracağız kızımla, denize gideceğiz onunla, küçücük bacaklarını suya sokacağım onun :) kum kovası alıp oturacağım yanına bebeğimin :)
     bir iki yaşına gelsin ingilizce kelimeler öğreteceğim ona oyunlarla, sonra kartonlardan, kağıtlardan, boyalarla etkinlikler yapacağız onunla. kimi zaman oyun hamuru ile oynayacağız, kimi zaman resim çizeceğiz kocaman sayfalara :) 
     yürüyüşe çıkacağız kızımla boş vaktimiz kaldıkça, mümkün olduğunca parklarda yürüyeceğiz onunla bol oksijeni içimize çekerek :) bol bolsohbet edeceğiz onunla yürürken :) şakalaşıp kovalanbaç oynayacağız onunla :)  belli mi olur belki ilerde beraber yüzme kursuna ya da fitness a katılırız birlikte :)
      kitapçılarda dolaşıp saatlerce kitapları karıştıracağız, bol bol kitap alıp oturup okuyacağız ana kız :) okuduğumuz kitaplar hakkında sohbete dalacağız saatlerce elimizde çay, kahve fincanlarıyla cam kena 
rında, belki o zamana kadar doğann içinde ya da deniz kenarında bir eve bile sahip oluruz :) 
      istediği mesleği seçsin ilerde ne olursa olsun karşı çıkmayacağım ona destek olacağım bu konuda ne de olsa kendi tercihi kendi kararı olacak bu. ben ona inandığım mesajını vereyim de o istediği mesleği seçsin, yeter ki sevdiği, tatmin olduğu mesleği seçip ona sahip olsun değil mi? :) 
   daha ne hayaller :) sen bir gel yanıma kızım bak neler yapacağız seninle :) 
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder